TOP

Optymalizacja wizytówki Google Moja Firma

Google Moja Firma to usługa, umożliwiająca przedsiębiorstwom założenie bezpłatnej wizytówki w ramach wyszukiwarki Google. Jest ona elementem często pojawiającym się na szukane przez użytkowników hasła w wynikach wyszukiwarki, a także związana jest bezpośrednio również z mapami Google. Wizytówka taka przedstawia najważniejsze informacje o firmie, wskazuje jej lokalizacje w Google Maps, a także wyświetla opinie poprzednich klientów, którzy skorzystali wcześniej z jej usług. Z możliwości Google Moja Firma może skorzystać każdy przedsiębiorca. Wystarczy jedynie ją zarejestrować w usłudze, a także odpowiednio zoptymalizować.

Jak założyć firmową wizytówkę?

Założenie wizytówki Google Moja Firma jest niezwykle proste. Pierwszym krokiem jest oczywiście wyszukanie i przejście na stronę usługi. W tym miejscu należy złożyć prośbę o założenie wizytówki, wypełniając kilka niezbędnych informacji takich jak nazwa firmy, kategoria działalności, czyli jej obszar, adres siedziby firmy. Ważne jest, by wpisany adres był zgodny z rzeczywistym, gdyż jest on ważniejszy w kroku końcowym. Po wpisaniu wszystkich wcześniejszych informacji należy wybrać sposób weryfikacji. Można to zrobić różnymi metodami np. poprzez usługę Google Search Console (jeśli witryna została tam wcześniej dodana), poprzez adres e-mail, przez telefon lub za pomocą kartki z kodem dostarczanym drogą pocztową na adres podany w poprzednim kroku. Przy wyborze ostatniego sposobu trzeba się liczyć z dłuższym czasem oczekiwania, średnio do 14 dni. W momencie, gdy wizytówka została już założona, wówczas należy podjąć kroki opisane tutaj https://shopeneo.agency/jak-zarzadzac-wizytowka-google-maps/ w celu przejęcia nad nią kontroli.

Co powinna zawierać wizytówka Google Moja Firma?

Założenie wizytówki nie jest trudne, więc można zrobić to w zupełności samodzielnie, lecz na jej weryfikacji jak wiadomo, się nie kończy, gdyż aby spełniała ona podstawowe cele, musi być odpowiednio zoptymalizowana. Pomoc przy optymalizacji wizytówki Google Moja Firma oferuje dziś wiele firm, specjalizujących się w marketingu internetowym jak, chociażby https://shopeneo.agency. Podanie jak najlepszych i najbardziej treściwych informacji użytkownikowi, pozytywnie wpłynie na jego odczucia względem firmy, a także odpowie wyczerpująco na jego pytania. Dobrze zoptymalizowana wizytówka ma również większe szanse na lepszą widoczność w wyszukiwarce, a także mapach Google.

Warto w miejscu tym umieścić kilka niezbędnych informacji takich jak m.in. godziny i dni otwarcia firmy, krótki opis firmy, jej usług i produktów, dodanie galerii zdjęć przedstawiających siedzibę firmy, ofertę produktową, realizacje, dane kontaktowe takie jak telefon, czy adres e-mail, a także link kierujący do strony. Z wizytówką firmową związane są również opinie Google o firmie, które mogą być ważnym czynnikiem, decydującym o tym, czy dany użytkownik zdecyduje się skorzystać z oferty. Warto dbać o własne usługi, by były prowadzone na jak najlepszym poziomie, a klienci zrewanżują się dobrą opinią przy wizytówce. Dobrze jest również reagować na te opinie, bez względu na to, czy są one pozytywne, czy negatywne np. za pomocą krótkich podziękowań za skorzystanie z usług lub dopytanie o zaistniały problem, jeśli takowy wystąpił i poprzez złożenie obietnicy poprawy.

Categories Biznes
http://artexint.com.pl/jazda-konna-doskonaly-sposob-na-spedzanie-czasu/ https://kalkulatorubezpieczeniasamochodu.pl afterschoolspecialmusic.com