TOP

Promowanie restauracji

Wiele osób, szczególnie tych, które pasjonują się gotowaniem lub są amatorami określonej kuchni, marzy o założeniu własnego baru czy restauracji. Tworzenie przyjemnej atmosfery, podawanie klientom pysznego, świeżego jedzenia, organizowanie tematycznych wieczorków – wydaje się, że taka praca to czysta rozkosz. W rzeczywistości jednak na rynku gastronomicznym panuje ogromna konkurencja. Wiąże się z nią fakt, że dość trudno jest wypromować nową restaurację. Co zatem możemy zrobić, aby przyciągnąć gości w nasze progi?

Portale internetowe

Niektórzy mają czas i ochotę, aby chodzić do restauracji. Wiele osób jednak nie ma takiej możliwości. Pracujący zdalnie z domu, matki małych dzieci czy po prostu osoby, które lubią jeść w domu, ale nie przepadają za gotowaniem znacznie chętniej zamówią potrawę z dowozem do domu. Warto zatem otworzyć się również na tę grupę klientów.
Istnieją specjalne portale poprzez które konsumenci mogą zamawiać jedzenie z wybranych restauracji. Warto się tam zarejestrować i przedstawić swoją ofertę. Może się okazać, że catering będzie strzałem w dziesiątkę w naszej okolicy. Istnieje również bardzo duże prawdopodobieństwo, że klient, któremu zasmakuje to, co mu dowieziemy wkrótce wybierze się również do naszej knajpy osobiście.

Producent stojaków reklamowych

Być może otwieramy bar czy restaurację przy ulicy, przy której znajduje się już kilka lokali gastronomicznych. Takie rozwiązanie ma plusy i minusy. W tego typu popularnych miejscach kręci się wielu ludzi, którzy chcą coś zjeść na mieście – istnieje zatem spore prawdopodobieństwo, że ktoś zajrzy właśnie do nas. Jest jednak również ryzyko, że nasz lokal zostanie niezauważony.
W tym, aby ludzie zatrzymywali się przy naszej restauracji może pomóc nam producent stojaków reklamowych – Brooklyn. Możemy zamówić taki model, na którym na stałe nadrukowana jest nasza oferta lub hasło zachęcające do wejścia albo taki, na którym można codziennie zapisywać coś innego – za pomocą kredy czy mazaka. W tej drugiej opcji możemy codziennie przedstawiać gościom tak zwane „danie dnia”, na przykład w promocyjnej cenie. Często właśnie takie hasło zachęca do wejścia do danego lokalu gastronomicznego.

Fanpage

Warto również założyć stronę naszej restauracji na portalu społecznościowym. Będzie to dodatkowa reklama, a poza tym klienci często zostawiają opinie o lokalu na stronie. Zadbajmy, aby były one pozytywne, a na pewno przełoży się to na zwiększoną popularność naszej knajpy. Ludzie bardzo często sugerują się opiniami innych.

Categories Biznes