Wypromowanie własnej marki oraz produktu to proces złożony, który musi być dokładnie przemyślany i wykonany. Wiele reklam emitowanych jest w telewizji oraz internecie, ale często są ona nachalne, dlatego nadal popularne są ulotki oraz standy reklamowe, które trafiają do szerokiego grona potencjalnych klientów w sposób dyskretny i efektowny.
Stand reklamowy – definicja
Stand jest dużą powierzchnią, która pokryć można konkretnym przekazem graficznym, jakim może być logo oraz nazwa firmy, a także zdjęcia reklamowanych produktów lub usług i wszelkie niezbędne informacje. Standy przyjmować mogą różne kształty oraz rozmiary i mogą być wykonane według indywidualnych potrzeb i wymagań klienta. Elementy umieszczane na standzie mogą być drukowane na kartonie. Stand sprawdzą się jako reklama zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz i mają swoje zastosowanie na różnych targach, punktach sprzedażowych oraz budynkach użytku publicznego.
Rodzaje standów reklamowych
Standy reklamowe można podzielić na eliptyczne, displaye oraz przestrzenne 3D.
Eliptyczne standy są łatwe w montażu i mogą zawierać grafikę z obu stron, która może być taka sama i może się różnić. Displaye są zastępstwem regałów wykonanych z plastiku i mogą mieć różne kształty. Stawiane są one na półkach sklepowych i mogą zawierać różnego rodzaju informacje o towarze. Standy przestrzenne 3D są idealnym nośnikiem reklamy oraz miejscem do eksponowania produktów. Są one wykonywane na indywidualne zamówienie, ponieważ mogą przybierać różne kształty oraz rozmiary.
Zalety standów
Stojaki reklamowe są nieodłącznym elementem marketingu i posiadają wiele zalet. Standy są uniwersalne i można reklamować na nich różnego rodzaju towary i produkty oraz stawiać je w wielu miejscach. Ważne jest, aby standy zawierały elementy przyciągające uwagę klienta i skłaniały go do zakupu towaru lub skorzystania z danych usług. Cena wykonania standu nie jest wygórowana, a jeśli wykonuje go profesjonalista, trafiają one do bardzo dużej liczby potencjalnych klientów w dość krótkim czasie. Ważne jest, by stand był dopasowany do otoczenia w jakim będzie umieszczony, ponieważ nie może się on zlewać z tłem, tylko wyróżniać i rzucać w oczy. Standy są bardzo wytrzymałe i odporne na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne, a także nie zużywają się szybko, co umożliwia ich użytkowanie przez wiele lat. Standy skutecznie przyciągają uwagę klientów oraz pozwalają zaoszczędzić pieniądze na wykonywanie coraz to nowych projektów reklamowych danych towarów, usług, miejsc oraz firm.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Standy reklamowe zewnętrzne.