Organizacja wesela jest dzisiaj znacznie prostsza niż kilkanaście a temu – wszystko za sprawą olbrzymiej liczby potencjalnych miejsc, gdzie wesele możemy zorganizować, ale i z powodu firm, które mogą pomóc nam urzeczywistnić nasze weselne marzenia. O jakich elementach koniecznie musimy pamiętać? Z czego możemy zrezygnować?
Sala na setkę gości!
Wybierając salę weselną musimy wziąć pod uwagę przede wszystkim jej pojemność oraz to, gdzie jest położona. Oglądając konkretne lokalizacje miejmy przygotowaną chociażby orientacyjną liczbę osób zaproszonych, aby managerowie mogli określić swoje możliwości. Zazwyczaj sale przygotowane są na 150-170 gości, jeśli jednak zadecydujemy o weselu kameralnym udostępnione zostaną nam niewielkie salki dla 20-30 gości. W zależności od liczby gości ustalona zostanie również ilość kelnerów obsługujących salę. Lokalizacja jest tak samo ważna – większość z nas pragnie lokalu blisko centrum miasta i w dobrej cenie: niestety takie połączenie rzadko jest możliwe. Mieszkając w stolicy warto zastanowić się, czy sala weselna pod Warszawą nie będzie lepszym rozwiązaniem. Nie będziemy musieli przejmować się korkami, a wiele hoteli, takich jak Windsor Hotel zaoferuje nam możliwość wyjścia do ogrodu czy na taras. O ofercie tego hotelu czytaj na stronie windsorhotel.pl.
Z czego możemy zrezygnować?
Wiele osób szuka oszczędności podczas organizacji wesela. Wśród rzeczy, na których można zaoszczędzić to przede wszystkim ubrania weselne dla pary młodej, ale również wybranie DJ zamiast klasycznej kapeli grającej na żywo. Możliwe jest również wykupienie tańszych alkoholi wprost z hurtowni. Wiele młodych par nie chce również atrakcji takich jak sztuczne ognie. Warto także przemyśleć wynajmowanie florysty do dekoracji sali – możemy zrobić to samodzielnie. Wielu restauratorów oferuje przystrojenie sali w ramach ceny za wynajem.