TOP

Jak wynająć pierwsze biuro wirtualne?

Zamierzasz skorzystać z usługi wirtualnego biura? Dowiedz się więcej na ten temat i sprawdź, jak wynająć pierwsze biuro wirtualne dla swojej firmy.

Jak wynająć pierwsze biuro wirtualne? Wszystko, co powinieneś wiedzieć

Prowadzisz firmę lub dopiero zamierzasz ją założyć i poszukujesz rozwiązania, które pozwoli Ci sprawnie zarządzać biznesem bez posiadania tradycyjnej powierzchni biurowej? Wirtualne biuro umożliwia Ci pracę z dowolnego miejsca na Ziemi, zapewniając adres siedziby firmy, niezbędny do rejestracji i odbioru korespondencji. Usługa ta to również wiele innych udogodnień. Sprawdź, co trzeba wiedzieć przed wynajęciem swojego pierwszego biura wirtualnego.

Co to jest wirtualne biuro?

Wirtualne biuro to usługa outsourcingowa, która zapewnia przedsiębiorcy adres, pozwalający na zlokalizowanie jego firmy oraz rejestrację w urzędzie. Wiąże się to również z tym, że wszelka korespondencja adresowana do przedsiębiorcy, trafia pod wirtualny adres. Wykwalifikowany personel biura zajmuje się obsługą poczty – wysyła powiadomienia o nadejściu korespondencji, a w razie potrzeby – otwiera i skanuje treść listu (za dodatkową opłatą i po otrzymaniu stosownego upoważnienia). W ofertach wirtualnych biur znajdziemy też szereg innych usług, których celem jest usprawnienie prowadzenia firmy.

Wirtualne biuro to idealne rozwiązanie dla każdego, kto nie potrzebuje stacjonarnej siedziby do prowadzenia swojej działalności, np. dla osób wykonujących pracę zdalnie, freelancerów, copywriterów, grafików, księgowych. Adres wirtualny przydaje się również wtedy, gdy przedsiębiorca sprzedaje swoje usługi online, a wykonuje je w domu klienta lub w terenie, np. gdy jest hydraulikiem czy agentem nieruchomości.

Zakres usług w wirtualnym biurze

Wirtualne biura prowadzone są przez firmy, oferujące kompleksowy outsourcing biurowy pod jednym adresem. W takich miejscach, jak wirtualne biuro Beyond Office w Warszawie, początkujący przedsiębiorca można skorzystać z wielu usług, pozwalających usprawnić funkcjonowanie firmy i obniżyć koszty prowadzenia działalności. W zależności od wybranego pakietu można skorzystać m.in. z:

  • obsługi księgowej,
  • pomocy w rejestracji spółki,
  • wynajmu sali spotkań,
  • organizacji konferencji,
  • biura serwisowanego,
  • biura coworkingowego.

Lokalizacja wirtualnego biura

Istotnym aspektem wirtualnego biura, który początkujący przedsiębiorca powinien wziąć pod uwagę, jest jego lokalizacja. Warto postawić na prestiżowy adres, który pomoże w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Na przykład biuro zlokalizowane w sercu Warszawy to reklama sama w sobie. Pamiętaj, że adres wirtualnego biura pojawia się nie tylko na fakturach i dokumentach urzędowych, ale też na wizytówkach, materiałach reklamowych i na Twojej stronie internetowej. Prestiżowa lokalizacja kojarzy się z renomą i budzi zaufanie. To ważne zwłaszcza na początku prowadzenia działalności, kiedy chcemy pozyskać jak najwięcej klientów.

Zawarcie umowy z wirtualnym biurem

Zanim podpiszesz umowę z wirtualnym biurem zastanów się, czy oferta spełnia Twoje oczekiwania i zaspokaja najważniejsze potrzeby Twojej firmy. Zwróć też uwagę na czas zawarcia umowy. Zdecydowanie lepiej jest związać się z wirtualnym biurem na dłużej, pod warunkiem że budzi ono nasze zaufanie (w przeciwnym wypadku lepiej nie wiązać się wcale). Większość firm oferuje umowę na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia. Podpisanie umowy na rok i płatność z góry oznacza zwykle atrakcyjne rabaty. Ważne jest jednak to, żeby wyboru wirtualnego biura dokonać z rozwagą, zwracając uwagę na zakres i jakość oferowanych usług. Warto jest też wziąć pod uwagę opinie dotychczasowych klientów.

Rozważasz wynajem wirtualnego biura w Warszawie? Poznaj Beyond Office na warszawskiej Woli: https://www.beyondoffice.pl/kontakt/  

Categories Biznes