TOP

Stojaki na ulotki pomocne przy promowaniu oferty firmowej

Każda firma pragnąca odnieść sukces dobrze zdaje sobie sprawę, jak ważny jest pozytywny wizerunek oraz sposób prezentacji oferowanych produktów i usług. Konferencje oraz targi to świetne okazje do zaprezentowania się od jak najlepszej strony. W celu ułatwienia sobie tego zadania, warto się odpowiednio przygotować. Aby materiały promocyjne dobrze się prezentowały, przyciągały zainteresowanie i zachęcały do sięgnięcia po nie, zaleca się postawić na wysokiej jakości stojaki na ulotki. Szeroki wachlarz wyboru sprawia, że jest w czym przebierać. Na które więc stojaki na ulotki się zdecydować?

Stojaki na ulotki reprezentatywną wizytówką firmy

Firma dbająca o swój wizerunek oraz chcąca zwiększyć zainteresowanie swoją ofertą, powinna zainwestować w materiały promocyjne typu ulotki z informacjami o danej firmie czy chociażby małe broszurki, które przybliżą potencjalnym klientom, to co ma ona im do zaproponowania. Znaleźć się w nich powinny wpadające w ucho hasła reklamowe, najróżniejsze slogany oraz logo firmy. Jeśli ulotka będzie zawierała wartościowe informacje oraz będzie się dobrze prezentować, to stanie się wizytówką firmy. Dodatkowo jeśli będzie ona ciekawie skonstruowana, to jest znacznie większe prawdopodobieństwo, że klient ja zachowa, dzięki czemu będzie posiadać także dane kontaktowe firmy.

Stojak na ulotki umieszczony w dobrze widocznym miejscu w siedzibie firmy to świetny sposób na autopromocję bez konieczności inwestowania pieniędzy w zatrudnienie w tym celu hostess. Okazuje się, że klienci wolą samodzielnie sięgać po interesujące ich materiały, niż otrzymywać je na siłę, przez wciskające im do ręki osoby roznoszące ulotki. Nie jest żadna tajemnicą fakt, że ulotka od hostessy trafia często za parę sekund do śmietnika, bez wcześniejszego nawet przyjrzenia się jej. Najlepiej więc jest ustawić stojak na ulotki w miejscach często uczęszczanych i na wysokości oczu potencjalnych klientów.

Jaki stojak na ulotki wybrać

?

Stojak na ulotki służy do przechowywania oraz eksponowania przygotowanych materiałów promocyjnych. Składają się zwykle z kieszeni, gdzie wkłada się ulotki oraz umocnień podtrzymujących. Wysokość stojaków oraz wielość kieszeni uzależnione są od potrzeb i wymagań firmy. Dostępne są stojaki na ulotki gotowe lub składane, które można złożyć i bez trudu przewieźć w dowolne miejsce. Masywne stojaki z całą pewnością nie sprawdzą się w przypadku małych broszur, więc trzeba dobrać odpowiednią wielkość. Należy zwrócić także uwagę podczas kupowania stojaka na ulotki na materiał, z którego zostały wykonane.

Materiały do artykułu zostały zaczerpnięte ze strony Brooklyn – stojaki na ulotki

Categories Biznes